Beauty Forum körkép Beauty Partneres szemmel

Csak úgy pörögnek a lapok a naptárban és azon kaptuk magunkat, hogy már megint november van, azaz ismét eljött a Beauty Forum ideje. Ahogy az lenni szokott, nagy-nagy izgalommal vetettük bele magunkat a készülődésbe, rengeteg tervezgetés, szervezés, pakolás előzte meg a nagy napot, hogy aztán ott állhassunk büszkén a kiállítás egyik legnagyobb és legszebb standján.

A kiállításról általánosságban

Most először engedték be hivatalosan a civil látogatókat, de kizárólag a szalonokat és egyéb szolgáltatókat tömörítő „Szalonok csarnoka” elnevezésű részbe. A szakmai látogatók is körbejárhatták ezt a szakaszt, de számukra nyilván a professzionális standok nyújthattak több újdonságot. Idén több kiállító kapott helyet mint korábban, de méretre kisebbek, ugyanakkor sokszínűbbek lettek a megjelenések. Számos show és bemutató is szórakoztatta a két külön részleg látogatóit: fodrász- és körmös bemutatók, masszázstechnikai mini-tanfolyamok és egyéb finomságok közül választhatott az, aki valami újat akart látni, tanulni. Mi, a Beauty Partnernél aktívan készültünk, és vezető trénerünk Weber Erika számos újdonságot mutatott be az érdeklődőknek.

Mi történt a Beauty Partner standokon?

Standunk idén is 4 különböző márkát mutatott be, most szépen sorra is vesszük őket, hogy azok is kaphassanak egy kis ízelítőt, akik nem jutottak el a Beauty Forumra.

AA PRESTIGE Institute

Szombaton a lengyel gyártó vezető trénere személyesen látogatott el hozzánk, hogy először nálunk mutathassa meg nagyközönség előtt az AA PRESTIGE Institute új masszázstechnikáját, melyet hamarosan tréning formájában tovább is adunk azoknak a kozmetikusoknak, akik nyitottak egy forradalmian új és változatos vendég-kényeztető módszer elsajátítására. Emellett bemutattuk a nagy sikerű Shiny look szemkezelést is, melyet kozmetikus szakoktatónk Weber Erika prezentált. A Shiny Look egy litoterápiás kezelés, melyeket finomra csiszolt bazaltkövekkel és hideg-meleg hatások váltogatásával végzünk, így érve el a nagyon látványos eredményeket a fáradt, püffedt szemkörnyéken.

Bielenda

A kiállításon bemutatottuk a Bielenda új MESO Med Program kezelését, ami a tű nélküli és tűvel végzett mezoterápia híveinek is egyaránt megoldást nyújt, ami rengeteg érdeklődőt vonzott, valamint több kozmetikus is emellett tette le a voksát az idei kiállításon és ezzel a kezeléssel bővítette szalonja kínálatát. Nagy előnye még, hogy lakossági termékei pontosan azokkal a hatóanyagokkal dúsítottak, amelyek a professzionális változatban is megtalálhatók. Ezek a lakossági kencék a Skin Clinic Professional újdonságai, melyek már a kiállítás előtt taroltak a www.kedvenckremem.hu webshopon is.

Organique

Az Organique stand nagy slágere az Eternal Gold arckezelés volt, melyet nem először mutattunk meg, de nem is utoljára! Az ezzel kapcsolatos tréningekből sosem tudunk eleget tartani, kozmetikusok és vendégek egyaránt imádják, lelkesednek érte. Az iskolai masszázs hagyományos mozdulataival teljesen ellentétes alapokra épülő kezelés a kolloid arany és levendula hatóanyagaival kápráztat el mindenkit újra és újra.

Yellow Rose

Kevés olyan kozmetikai terméksor létezik a hazai piacon, ami ennyire gazdag összetevőkben és erre mi nagyon büszkék is vagyunk. Most, hogy megérkezett a tél, újra terítékre kerültek az arany lapos kezelések, ennek egyik úttörője a Yellow Rose, így aranylapból rengeteg fogyott a kiállításon, a legigényesebb szalonok nem hagyták ki a lehetőséget, hogy vehessenek belőle a kiállításon és később a www.kozmetikusplaza.hu oldalról. Itt lakossági fronton az érzékeny szemre és kontaktlencsések számára is ajánlott micellás szemfestéklemosó készleteinket ürítették ki a vásárlók, de újabb szállítmányunk meg is érkezett, felkészülve a karácsonyi rohamra.

Kedvenc Krémem a „Beauty”-n

Lakossági standunk mindhárom lengyel márkánk termékeit tömörítette, a rengeteg gusztusos csomagolású finomság mellett egy kis kényeztetéssel is készültünk: szakképzett kozmetikus kollégáink alga peel-off maszkokat tettek a vállalkozó kedvű betérőkre, természetesen egy rövid, de annál kellemesebb masszázst követően. Ezen a standon a gyümölcsös- csokis- és vaníliás testvajak taroltak, érezni lehetett az ünnepek közeledtét…

Azért is volt különleges számunkra ez az alkalom, mert most először jelentettük meg mindkét webshopunkat offline változatban, így aztán a teljes termékskálánk elérhetővé vált azok számára, akik eddig csak a neten nézelődtek.

Imádtuk ezt a kiállítást és köszönjük, hogy ilyen sokan jöttetek, kérdeztetek, vásároltatok és szerettetek minket! Mi is szeretünk Titeket, jó, hogy vagytok!

Köszönettel, a Beauty Partner Csapata